Umowa z telekomunikacyjnym gigantem została zawarta na okres dwóch lat. W jej ramach logo sieci T-Mobile zostało integralną częścią znaku graficznego T-Mobile Ekstraklasy. T-Mobile będzie również obecny na strojach wszystkich piłkarzy ekstraklasy, a także na bandach okalających murawę, stadionach, ściankach sponsorskich i innych elementach infrastruktury.
"To dla nas powód do dumy, że możemy aktywnie się zaangażować w promowanie i rozwój najpopularniejszej w Polsce dyscypliny sportu. W tym celu wykorzystamy posiadane technologie, a także będziemy realizować przygotowywane programy" - mówi Grzegorz Bors, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży PTC. "T-Mobile stawia na zdrową rywalizację i fair play zarówno wśród zawodników, jak i szeroko rozumianej rzeszy kibiców piłki nożnej. Chcemy, aby każdy, kogo interesuje piłka nożna miał możliwość przeżywania niezwykłych emocji i dzielenia się nimi z rodziną i przyjaciółmi podczas meczów T-Mobile Ekstraklasy" - dodaje Grzegorz Bors.
W myśl zawartej umowy część środków przekazywanych przez T-Mobile zależeć będzie od czynników takich jak: popularność rozgrywek czy wizerunek Ligi. - Cieszę się, że będziemy mogli budować i rozwijać piłkarską Ligę Zawodową z tak potężnym i doświadczonym sponsorem - mówi Andrzej Rusko, Prezes Zarządu Ekstraklasy SA.
Nie ujawniono kwoty na jaką opiewa umowa. Nieoficjalnie spekuluje się, że nowy sponsor co roku wpłacał będzie na konto Ekstraklasy od 25 do 30 milionów złotych.
Marek Dziadukiewicz, źródło: Ekstraklasa.tv