Podróż Odbyta. Jak wypromować markę w internecie?

Podróżują po świecie, piszą, nagrywają vlogi. Wielu z Was może kojarzyć ich z działalności w mediach społecznościowych, gdzie na co dzień obserwuje ich naprawdę duża grupa fanów. Ostatnio o swoich podróżach nagrali także e-booka. Jakie historie usłyszymy tym razem?
Kasia, Kuba (Redakcja Odbyta)
Kasia, Kuba (Redakcja Odbyta)Foto: Mateusz Kulik/Czwórka
O Audycji

Więcej niż o podróżach opowiedzą, jak stworzyć własną markę w internecie. I to od podstaw. Znajdziecie tu takie informacje, jak dotrzeć do tzw. grupy docelowej, w jaki sposób ją określić, gdzie promować się w sieci i z jaką częstotliwością publikować swoje posty, by nie zagubiły się w gąszczu informacji. 

- Nasza przygoda z promowaniem się w sieci przyniosła tylko pozytywne doświadczenia. Chcemy więc opowiedzieć o naszej drodze. Zawarliśmy tu kilka wskazówek, ale nie jest to gotowy przepis na sukces. Przede wszystkim musimy ciężko na niego pracować - mówiła Kasia Górska 1/2 duetu  Redakcji Odbytej. 

Do współpracy nad projektem zaprosili też innych podróżników aktywnie działających w sieci. Jak jednak podkreślają, e-book nie jest skierowany wyłącznie do osób skupionych wokół branży podróżniczej. - Nie chcieliśmy, żeby było monotematycznie. Są tu wątki dotyczące bardzo szerokiej działalności użytkowników w mediach społecznościowych. Na przykład rozdział poświęcony promocji w sieci firm - wyjaśniali.

Na czym polega zatem internetowy savoir-vivre? O czym warto wiedzieć, zanim zaczniemy promować swoją działalność w sieci? Czego lepiej unikać? I czym różni się kontakt z odbiorcą na Instagramie, YouTube i Facebooku? O tym w nagraniu.

***

Tytuł audycji: Tędy po trendy

Prowadzi: Mateusz Kulik

Goście: Kasia Górska, Kuba Podsiadły (Redakcja Odbyta)

Data emisji: 9.02.2020

Godzina emisji: 10.18

ac

Playlista