Melanż - oczekiwania, a rzeczywistość

Ostatnia aktualizacja: 10.03.2017 17:30
Tym razem porozmawiamy o akcji "Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość", czyli ogólnopolskiej kampanii Głównego Inspektoratu Sanitarnego. 
Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjneFoto: Sangoiri/Shutterstock.com

Głównym celem tego programu jest zwrócenie uwagi młodzieży na negatywne skutki korzystania z używek. "Pokazujemy nastolatkom, że wyobrażenia związane z oddziaływaniem używek na organizm i wizerunek towarzyski w zderzeniu z rzeczywistością bywają rozczarowujące, a ich zachowanie pod wpływem tych substancji często jest żenujące" - piszą autorzy kampanii. Akcja potrwa do końca marca 2017.

Jakie są reakcje młodych ludzi na nietypowe spoty? Czym ten projekt różni się od innych prowadzonych dotychczas?

***

Na "Strefę Prywatną" zapraszamy w poniedziałek (13.03) od godziny 20.05. Audycję poprowadzi Jakub Jamrozek.

kul/kd

Czytaj także

Chlubne uzależnienie. Pracoholizm ceniony społecznie

Ostatnia aktualizacja: 07.09.2016 09:44
- Pracoholizm to jedyne uzależnienie, które jest cenione - mówi psycholożka Aleksandra Figura. - Często za nim idzie sukces, awans, podziw, ale też cierpienie uzależnionego - wyjaśnia.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Depresja, a życie zawodowe. Jak przełamywać tabu?

Ostatnia aktualizacja: 06.02.2017 18:20
Według danych Światowej Organizacji Zdrowia, obecnie depresja znajduje się w czołówce najczęstszych chorób cywilizacyjnych. Szacuje się, że na świecie cierpni z jej powodu aż 350 milionów osób, w Polsce około 1,5 miliona.
rozwiń zwiń