Wygląda na to, że Billie Eilish ma prawdziwą licencję na wygrywanie. Zaprezentowana tydzień temu piosenka "No Time To Die", która jest motywem muzycznym najnowszej części przygód Jamesa Bonda, zanotowała najlepsze wejście na rynek w historii wszystkich utworów nagranych na potrzeby filmów o Agencie 007.
Piosenka Eilish zaliczyła w Wielkiej Brytanii start na szczycie listy Official Singles Chart. Artystka po raz pierwszy osiągnęła takie wejście w Zjednoczonym Królestwie. Wyprodukowany przez Finneasa (brata piosenkarki) singiel w pierwszych siedmiu dniach rozszedł się w 90 tysiącach egzemplarzy, a liczba odtworzeń w serwisach streamingowych przekroczyła 10,5 miliona. Te wyniki oznaczają również, że w 2020 nie było jeszcze lepszego wejścia na brytyjski rynek muzyczny od tego, które zanotowała młoda gwiazda.
Podczas zeszłotygodniowej gali BRIT Awards Billie Eilish wykonała "No Time To Die" po raz pierwszy na żywo:
AŚ