Tiktok stanie się platformą sprzedażową

Ostatnia aktualizacja: 22.10.2022 23:49
Chiński portal społecznościowy rzuca rękawicę Amazonowi i chce wejść w rynek e-commerce. 
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock/diy13

Bytedance, czyli firma odpowiedzialna za sukces TikToka, rozpoczęła budowę sieci centrów dystrybucji na terenie Stanów Zjednoczonych. Następny krok to wprowadzanie i publikowanie ofert pracy na platformie LinkedIn, które dotyczą logistyki. To oznacza, że gigant społecznościowy zamierza rozwiać swój handel internetowy. 

W tym momencie sklep TikToka jest już obecny w Azji Południowo-Wschodniej oraz Wielkiej Brytanii, gdzie tak naprawdę zbierane jest doświadczenie, kluczowe przed wejściem na kolejne rynki. Jak wynika z planów TikToka, amerykański sklep ma powstać jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia. 

mk