Wiosną minionego roku do skutku doszła jedna z najciekawszych umów sponsorskich wśród klubów piłkarskich. W marcu głównym partnerem FC Barcelony został serwis Spotify, którego logo wylądowało na koszulkach drużyny, a nazwa pojawiła się przed słynnym "Camp Nou".
Najnowszą odsłoną kooperacji jest pojawienie się członków pierwszych drużyn Blaugrany w samym serwisie - od teraz fani ekipy z Katalonii mogą sprawdzić, czego w dniach meczowych słuchają czołowe postacie klubu. Mowa tu o Pedrim i Alexii Putellas. To właśnie ich oficjalne playlisty wylądowały na platformie.
Nie dziwi fakt, że oba mixy zdominowali artyści hiszpańskojęzyczni, w tym m.in. Bad Bunny, Karol G, Quevedo czy Rosalía. Nie zabrakło jednak też miejsca dla takich wykonawców jak Beyoncé, Jay-Z oraz Travis Scott. Łącznie obie playlisty trwają grubo ponad 6 godzin.
Barça Matchday by Pedri / Spotify
Barça Matchday by Alexia / Spotify
Czytaj też:
AŚ