Postać Pharrella Williamsa od lat ściśle powiązana jest ze światem mody. Na początku lat 2000. artysta stworzył własne brandy Billionaire Boys Club i Ice Cream, a w późniejszych latach współpracował m.in. z Moncler, Adidasem, G-Star, Chanel czy Louis Vuitton. I to właśnie ta ostatnia marka skusiła Williamsa pracą "na wyłączność".
Współtwórca The Neptunes przygotowuje się właśnie do przejęcia stanowiska dyrektora kreatywnego prestiżowej francuskiej marki. Przed Pharrellem bardzo trudne zadanie, by sprostać standardom, które w latach 2018-2021 wyznaczył nieodżałowany Virgil Abloh. Od jego śmierci ta pozycja w firmie była nieobstawiona.
Przedstawiciele Louis Vuitton potwierdzili informację o współpracy z Pharrellem, dodając, że pierwsza kolekcja, nad którą nadzór sprawować będzie artysta, zaprezentowana zostanie podczas paryskiego tygodnia mody męskiej w czerwcu.
- Twórcza wizja Pharrella, wykraczająca poza samą modę, bez wątpienia poprowadzi Louis Vuitton do nowego, ekscytującego etapu - skomentował Pietro Beccari, prezes marki.
Czytaj też:
AŚ