— Zwyczajem akademickim zdecydowana większość prac ląduje po zaliczeniu w szufladzie, a w najlepszym razie w portfolio autorów. Łącząc siły z ASP mogliśmy temu zapobiec i wyciągnąć obłędną kreatywność i pracowitość młodych twórczyń i twórców na światło dziennie. Jak również skonfrontować ich z sytuacją realnej współpracy z klientem nad istniejącym projektem. Z pewnością to doświadczenie będzie procentować w ich przyszłej pracy graficznej. A już na pewno w mojej, bo realizacje studentów są imponujące i sam się mogę od nich uczyć — mówi Bartek Sołtysik - organizator Ars Independent.
Pierwszą serię spotów zobaczymy już podczas wiosennej odsłony festiwalu (22.03.2023, 19:00, JazzClub Hipnoza), na którą złoży się seans kanibalistycznego horroru “Mięso” Julii Ducournau z kolacją inspirowana filmem. Spoty zaprezentowane zostaną na dużym ekranie przed wydarzeniem, jak również opublikowane w mediach społecznościowych Ars Independent.
Autorki / Autorzy wiosennych spotów: Bartosz Siejak, Celina Hess, Edyta Honkisz, Jakub Grabowski, Julia Budniok, Karolina Ciebiada, Karolina Podyma, Magdalena Kąkol oraz Magdalena Maciejczyk.
Projekt powstał we współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Katowicach.
Wydarzenie odbywa się pod patronatem Czwórki.
mg/mat prasowe