„Dziewczyna influencera” to opowieść o sławie, pieniądzach, klątwie popularności, żądzy uwagi i cenie płaconej za bycie na topie. To obraz rzeczywistości, skrywanej za filtrami Instagrama, wystudiowanymi kadrami klipów YouTube i lukratywnymi kontraktami sponsorów. To też historia o tych, dla których liczba fanów i lajków określa poczucie własnej wartości, pasja graniczy z obsesją, a rywalizacja rodzi mroczne sojusze.
W rolach głównych w filmie „Dziewczyna influencera” zobaczymy: debiutującą Karinę Rezner, Olgę Kalicką, Kamila Wodkę, Mateusza Banasiuka, Joannę Koroniewską-Dowbor, Rafała Królikowskiego, Magdalenę Czerwińską, Karolinę Szymczak, Dominikę Kachlik i Michała Piróga. W obsadzie pojawią się również współzałożyciel i współwłaściciel Fame MMA Wojtek Gola, influencerzy i influencerki: Mrs. Lillyy, Grupa 6IXTEEN, Barbara Sarah Szczypiór „Barbeliciouss”, modelka Anna Maria Olbrycht oraz model Kevin Lutolf.
Jak zapowiadają twórcy, wszyscy oni ujawnią ciemne aspekty życia idoli, na co dzień schowane za błyszczącymi ekranami smartfonów i zdemaskują prawdziwe oblicze internetowego show-biznesu.
Reżyserem filmu jest Szymon Gonera, odpowiedzialny wcześniej za dokument „Superheroes”.
mg/mat prasowe