Logo Polskiego Radia
polskieradio.pl
Sylwia Mróz 30.01.2012

Lady Gaga robi konkurencję dla Facebooka i Google

Piosenkarka stworzyła serwis dla swoich fanów, który ma być konkurencją m.in. dla Google+.
Lady Gaga na scenieLady Gaga na scenieMichael Spencer/Wikipedia

Strona LittleMonsters.com ma być miejscem w sieci, które ułatwi artystom bezpośredni kontakt z fanami – podaje „Komputer Świat”.

Zobacz galerię: DZIEŃ NA ZDJĘCIACH >>>


Lady Gaga nie bez powodu zajęła się wdrożeniem projektu. Jest ona najpopularniejszą użytkowniczką Twittera, którą śledzi ponad 18 mln osób. Zapewniła ona również część finansowania, bez którego projekt nie miałby szans na realizację.

Jeden ze współzałożycieli LittleMonsters.com pracował przed ponad dwa lata w Google. – Któregoś dnia będziemy więksi niż Facebook czy Google – mówi.

sm