Logo Polskiego Radia
Jedynka
Petar Petrovic 28.10.2010

Świetna marka

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zajęła pierwsze miejsce spośród wszystkich marek o tzw. dużej odpowiedzialności społecznej.
Jerzy OwsiakJerzy Owsiak fot. W.Kusiński/PR
Posłuchaj
  • Świetna marka
Czytaj także

Zaliczają się do nich m.in. organizacje społeczne, fundacje, stowarzyszenia, kościoły czy związki wyznaniowe, ale także firmy angażujące się w przedsięwzięcia społeczne. Drugie miejsce organizacja ta zajęła pod względem siły marki.

- Przebadaliśmy ponad 1300 marek i wynik WOŚP można potraktować jako fantastyczną recenzję wystawioną jej przez odbiorców – podkreśla Jacek Młynarski, dyrektorem Brand Asset Valuator, która przeprowadzała badania.

Jerzy Owsiak powiedział w "Popołudniu z Jedynką", że to wyróżnienie sprawiło mu dużą radość i że dzięki niemu jego organizacja będzie mogła w jeszcze większym stopniu pomagać ludziom.

Odniósł się też do organizowanej wspólnie z Polskim Radiem akcji "Stop powodziom", która ciągle, mimo oficjalnego zakończenia, przyciąga darczyńców.

- Nie skończyła się ona wraz z rozliczeniem się przez nas z zebranych pieniędzy z MSW. Otrzymaliśmy bowiem dodatkowe pieniądze, za który kupiliśmy kolejne urządzenia dla straży pożarnej. Wczoraj zaś przyszedł do nas czek na 1000 $ od Amerykanina, którego firma zajmuje się sprzętem przeciwpożarowym – podkreślił gość programu Pierwszego.

Mówiąc o ciężkie sytuacji powodzian Jerzy Owsiak skrytykował sytuację, w której wciąż wiele rodzin nie doczekała się jeszcze obiecanej im przez państwo pomocy.

Przypomniał też, że 9 stycznia rozpocznie się kolejny finał Orkiestry w Chorzowie.

Aby wysłuchać całej rozmowy wystarczy kliknąć "Świetna marka" w boksie "Posłuchaj".

"Popołudnie z Jedynką" od poniedziałku do piątku w godz. 15:00 do 19:30

(pp)