Logo Polskiego Radia
Jedynka
Agnieszka Szałowska 02.04.2014

Kampania do PE w ocenie ekspertów

Dr Bartłomiej Biskup, politolog Uniwersytetu Warszawskiego i Eryk Mistewicz, doradca polityczny, ekspert strategii marketingu politycznego oceniali w radiowej Jedynce spoty i tematy kampanii poszczególnych partii.
Przewodniczący SP, europoseł Zbigniew Ziobro (L) i posłanka SP Beata Kempa (P) podczas konferencji prasowej Solidarnej Polski nt. Solidarna Polska jako pierwsza gotowa do rejestracji list w trakcie pierwszego dnia 65. posiedzenia Sejmu, Warszawa, 02.04.2014. Politycy SP poinformowali, że zebrali 200 tys. pod swoimi listami wyborczymi do PE.Przewodniczący SP, europoseł Zbigniew Ziobro (L) i posłanka SP Beata Kempa (P) podczas konferencji prasowej Solidarnej Polski nt. "Solidarna Polska jako pierwsza gotowa do rejestracji list" w trakcie pierwszego dnia 65. posiedzenia Sejmu, Warszawa, 02.04.2014. Politycy SP poinformowali, że zebrali 200 tys. pod swoimi listami wyborczymi do PE.PAP/Tomasz Gzell
Posłuchaj
  • Dr Bartłomiej Biskup i Eryk Mistewicz o kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego (Popołudnie z Jedynką)

Główne partie polityczne rozpoczęły kampanię wyborczą do Parlamentu Europejskiego emitując spoty wyborcze i zapowiadając spotkania z wyborcami.

Wśród tematów, które mają zostać poruszone w czasie kampanii są m.in.: sytuacja na Ukrainie, przyszłość Unii Europejskiej, gospodarka Polski i szeroko rozumiane bezpieczeństwo.

Wybory do Parlamentu Europejskiego - dowiedz się więcej >>>

Jaką rolę odgrywają negatywne spoty wyborcze? Zapraszamy do wysłuchania całej debaty, którą prowadziła Zuzanna Dąbrowska.

"Popołudnie z Jedynką" na antenie Jedynki od poniedziałku do piątku między godz. 15.00 a 19.00. Zapraszamy!

(asz)