Logo Polskiego Radia
PAP
Anna Borys 24.02.2012

LPP planuje rozwój, głównie zagranicą

Grupa LPP zamierza w ciągu najbliższych kilku lat rozwijać sieć handlową w tempie 15-20 proc. rocznie, głównie zagranicą.
LPP planuje rozwój, głównie zagranicąreserved.com

W tym roku przyrost sieci netto ma wynieść ok. 72 tys. mkw, czyli 21 proc. rdr, a nakłady na rozwój mają wynieść 150 mln zł. Wiosną 2013 roku spółka chce uruchomić kilkadziesiąt sklepów pod nowym brandem - poinformował na piątkowej konferencji prasowej wiceprezes LPP, Dariusz Pachla

"W perspektywie kilku lat chcielibyśmy, by przyrost sieci wynosił 15-20 proc. rocznie, prawdopodobnie głównie zagranicą" - powiedział Pachla.

W tym roku wzrost netto powierzchni handlowej wynieść ma ok. 72 tys. m kw., czyli ok. 21 proc.

"Na koniec tego roku sieć sprzedaży powinna liczyć 1055 sklepów, czyli powiększy się o 163 nowe sklepy" - powiedział Pachla.

Na koniec 2011 roku łączna powierzchnia sieci sprzedaży wzrosła o 9 proc., czyli 28 tys. mkw. Na koniec grudnia sieć detaliczna LPP liczyła 892 sklepy, z czego 304 sklepy Reserved, 261 CROPP, 222 House i 93 pod marką Mohito.