Logo Polskiego Radia
PAP
Anna Borys 16.04.2012

Orange będzie główną marką TPSA

Telekomunikacja Polska od 16 kwietnia wprowadziła markę Orange, jako główną markę handlową, a rebranding usług stacjonarnych na Orange nie wpłynie na wyniki finansowe Grupy TP w 2012 roku.
Orange będzie główną marką TPSAzrzut z ekranu

- W tej chwili wszystkie salony TP zostają przebrandowione na Orange (...) jeśli chodzi o inwestycje, koszty czy EBITDA, to robimy to w ramach naszych budżetów i to zaangażowanie nie zmienia naszych poglądów finansowych na 2012 rok, a jeśli chodzi o kolejne lata to zapraszam na prezentację w lutym 2013 roku, gdy przedstawimy kolejny plan trzyletni" - powiedział prezes TP Maciej Witucki.

- Wszystkie koszty bezpośrednie rebrandingu (...) są ponoszone w ramach umowy licencyjnej przez Orange Brand Services i są bez wpływu na dane finansowe spółki - dodał.

- Przed końcem maja wszystkie salony własne TP będą w nowej wizualizacji (...) 5,5 mln klientów TP stacjonarnej i 14,6 mln klientów Orange to teraz 20,1 mln klientów nowego Orange - powiedział również.

Grupa TP ma ok. 1.200 salonów sprzedaży, z czego ok. 225 salonów to salony własne TP.