Logo Polskiego Radia
Komputer w Firmie
Rodo Rodo 10.05.2012

Zestaw słuchawkowy dla profesjonalistów

Wg badań IDC, do 2015 roku liczba pracowników mobilnych wzrośnie do 1,3 mld i będzie to ponad 37 proc. wszystkich osób pracujących. Interesujący w tym kontekście jest najnowszy model  Jabra Supreme UC kierowany do mobilnych pracowników. Nowa Jabra doskonale integruje się z firmowymi systemami Unified Communication m.in. poprzez możliwość dowolnego przełączania pomiędzy takimi urządzeniami mobilnymi, jak laptop, smartfon czy tablet.
JabraJabra

„Istotną zaletą Jabra SUPREME UC jest możliwość jej jednoczesnego podłączenia do kilku sprzętów zewnętrznych. W ten sposób nie tracąc czasu, za pomocą jednego przycisku, możemy szybko zmienić kanał komunikacji, bez zbędnych instalacji” – stwierdza Mogens Elsberg z Jabra.


  • Jabra Supreme UCTM to wzbogacona o technologię Unified Communication (Komunikacji Zintegrowanej) wersja wprowadzonej w zeszłym roku Jabra Supreme. Najnowszy model pozwala na jeszcze łatwiejsze korzystanie z różnych sposobów komunikacji dzięki integracji z aplikacjami Microsoft, Cisco, Avaya, Skype oraz urządzeniami mobilnymi typu smartfon oraz tablet.

  • Wbudowany adapter USB z Bluetooth zapewnia łatwe podłączenie do laptopa lub telefonu, co umożliwia wykorzystywanie zestawu zarówno do rozmów online, jak i tradycyjnych połączeń. Oprócz intuicyjnej obsługi, najnowszy model Jabra to również wysoka jakość dźwięku.

  • Zestaw został wzbogacony w Aktywną Technologię Redukcji Szumów oraz system Noise Blackout 3.0, który niweluje odgłosy z tła podczas prowadzonej rozmowy.

Zmiana brandu

Nowy brandline „Jabra YOU’RE ON” wyraża szereg aktywności marki, od prezentacji instruktażowych, po kontakt z klientem poprzez portale społecznościowe i narzędzia cyfrowe. Takie inicjatywy mają ułatwić użytkownikom korzystanie ze sprzętów Jabra, uwzględniając ich codzienną aktywność i styl życia.

Program „Jabra YOU’RE ON” to platforma wspierająca użytkowników. Umożliwia im zrobienie tego, co dokładnie zamierzali, bez obaw o funkcjonalność urządzenia czy konieczność znajomości aspektów technicznych”- dodaje Mogens Elsberg, CEO w Jabra.