Logo Polskiego Radia
Dwójka
Bartosz Chmielewski 21.10.2015

Seong-Jin Cho - z Konkursu prosto na płytę

- Wszystko, co robi Polskie Radio w związku z Konkursem, jest na najwyższym poziomie. Jesteśmy szczęśliwi i dumni, mając w to wkład - mówił Costa Pilavachi o wydaniu przez Deutsche Grammophon albumu zwycięzcy Konkursu Chopinowskiego.

Wiceprezes Universal Music do spraw artystycznych i repertuarowych opowiadał, że na Konkursie był po raz pierwszy. W rozmowie z Klaudią Baranowską zauważał, że choć jego firma zobowiązana jest do wydania albumu złotego medalisty Konkursu, to nie wyklucza on współpracy z innymi pianistami. - To są młodzi ludzie, więc nie odczuwam potrzeby wielkiego pośpiechu w zawieraniu kontraktów, ale nie ukrywam, że trzy finałowe dni były bardzo interesujące.

Wydawnictwo z konkursowymi recitalami Seong-Jin Cho ukaże się już 6 listopada. Costa Pilavachi wyrażał nadzieję, że może to być płyta, o której ludzie będą dyskutowali przez wiele lat. Album Seonga-Jin Cho będzie opatrzony logotypem Dwójki.

***

Rozmawiała: Klaudia Baranowska

Gość: Costa Pilavachi

Data emisji: 21.10.2015

Godzina emisji: 16.40

Materiał wyemitowano w audycji Wybieram Dwójkę.

bch/mg