Logo Polskiego Radia
Dwójka
Jacek Puciato 02.02.2017

Co się kryje pod marką "Conrad"?

W kolejnej odsłonie cyklu "Śladami Conrada" rozmawialiśmy o swoistych mitach związanych z biografią i twórczością autora "Lorda Jima".
Posłuchaj
  • Co się kryje pod marką "Conrad"? (PR, 3.02.2017)
Czytaj także

Gościem audycji była dr hab. Agnieszka Adamowicz-Pośpiech, adiunkt w Zakładzie Kultury i Literatury Brytyjskiej Instytutu Kultur i Literatur Anglojęzycznych Uniwersytetu Śląskiego. Badaczka w swojej najnowszej książce "Podróże z Conradem. Szkice" stawia tezę, że w polskim życiu publicznym, niekoniecznie literackim, wyrobiła się pewna marka, którą można nazwać marką "Conrad". Jak wiele ma ona wspólnego z twórczością i biografią pisarza?

A o tym, jak profesjonalnie kreuje się markę osobistą, opowiadał Tomasz Sańpruch, ekspert ds. wizerunku.

***
Tytuł audycji: Śladami Conrada

Prowadzi: Małgorzata Szymankiewicz

Data emisji: 3.02.017

Godzina emisji: 15.00

jp/mz