Logo Polskiego Radia
Trójka
Agnieszka Gierczak 11.11.2010

Trójka bije kolejny rekord słuchalności!

Zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym przez Millward Brown SMG/KRC, coraz więcej młodych ludzi słucha Programu Trzeciego.
Budynek Programu 3 przy ulicy Myśliwieckiej 357Budynek Programu 3 przy ulicy Myśliwieckiej 3/5/7PAP/Paweł Kula

Najnowsze badania pokazują, że zasięg dzienny w grupie wiekowej pomiędzy 20. a 40. rokiem życia, w okresie sierpień-październik, wynosi już 9,2%. W stosunku do ostatniego kwartału jest to wzrost o 0,5%. Zasięgiem dzienny nazywamy odsetek odbiorców, którzy chociaż raz w ciągu dnia poprzedzającego badanie, przez co najmniej 15 minut, słuchali danej stacji.

- Rosnąca liczba słuchaczy, również w grupie młodszych odbiorców, cieszy nas i utwierdza w przekonaniu, iż nowe propozycje kierowane właśnie do nich, sprawdzają się – mówi Anna Burzyńska, sekretarz redakcji Programu 3.

tagi: Trójka