Logo Polskiego Radia
Trójka
Anna Borys 20.11.2012

Czy 30 mld zł starczy by kolej się zmieniła?

Polska kolej zajmuje 21 miejsce na 24, w rankingu zadowolenia pasażerów z usług. Jest co zmieniać. Na razie to tylko obietnice.
Czy 30 mld zł starczy by kolej się zmieniła?Adcuz/CC/Flickr

Najbardziej narzekamy na to, że pociągi jeżdżą wolno. Ten mankament podróży wskazało aż 70 ankietowanych. To ma się zmienić. Takie założenia ma program Twoja kolej. O planach opowiada Janusz Malinowski, prezes PKP Intercity. – Stawiamy na dobrą ofertę handlowa dla pasażera, komfort podróży oraz poczucie bezpieczeństwa – deklaruje prezes.

Podstawową zasadą promocji ma być sprzedaż first minute, czyli im szybciej zaplanujemy podróż, tym taniej kupimy bilet. Więcej ma być także kanałów dystrybucji biletów. Do klasycznej kasy dojdą także biletomaty, sprzedaż on-line oraz płatność kartą u konduktora.

Więcej o udogodnieniach dla klientów kolei oraz o sytuacji pokolenia Y dowiesz się słuchając "Bardzo Ważny Projekt".