Logo Polskiego Radia
PAP
Beata Krowicka 09.09.2013

Agnieszka Radwańska i jej siostra będą promować sieć drogerii

W I kwartale przyszłego roku ruszy szeroko zakrojona kampania sklepów drogeryjno-spożywczych notowanej na giełdzie spółki Hygienika. Wystąpią w niej siostry Radwańskie - pisze "Puls Biznesu".
Agnieszka RadwańskaAgnieszka Radwańskafacebook/Agnieszka Radwańska

Tenisistki, siostry Agnieszka i Urszula Radwańskie będą zachwalać najnowszą inwestycję spółki - sieć sklepów drogeryjno-spożywczych Dayli, kupioną w 2012 r. od niemieckiego Schleckera - informuje "Puls Biznesu".

- Umowa została podpisana. O warunkach kontraktu nie informujemy. Prace nad kampanią trwają - właśnie zbieramy z rynku pomysły jej realizacji - mówi cytowany przez gazetę Kamil Kliniewski, prezes i akcjonariusz Hygieniki.

Dayli to sieć sklepów, w których oprócz produktów kosmetycznych i spożywczych znajduje się dział AGD/RTV, stoisko odzieżowe i papiernicze.

W ubiegłym roku Agnieszka Radwańska wystąpiła w kampanii reklamowej producenta AGD, firmy Amica.

''

PAP, pb.pl, bk