PAP
Anna Wiśniewska
30.04.2014
Społem stanie do walki z hipermarketami o klientów. Powstanie nowa sieć dyskontów?
Sklepy społem mają stanowić w Polsce alternatywę dla hipermarketów. W wielu państwach zachodnich sklepy spółdzielcze mają nawet 50 proc. udziału w rynku - informuje "Gazeta Polska codziennie".
Glow Images/East News
W tym roku sklepy Społem przechodzą do kontrofensywy, a umocnieniu pozycji na rynku mają służyć m.in. rozwój marki własnej, programu lojalnościowego i działania promocyjne, które powinny przyciągnąć do sklepów nowe osoby i zatrzymać dotychczasowych klientów.
Firma chce też odzyskać z powrotem swoje sklepy spożywcze, które w ostatnich latach w centrach dużych miast zajęły zagraniczne firmy. Kończy się, bowiem termin długoletnich dzierżaw sklepów przez sieci zagraniczne. Zastanawia się także nad rozwojem własnej sieci dyskontów.
PAP, awi