Do końca maja - w związku ze znoszeniem kolejnych obostrzeń związanych ze stanem pandemii - Poczta Polska planuje uruchomienie wszystkich punktów obsługi klienta w galeriach handlowych.
Zmierzch galerii handlowych? Eksperci: po pandemii będą "głębokie zmiany"
- Do godzin pracy, jakie obowiązywały przed wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego, zaczynają wracać także pozostałe placówki Poczty Polskiej - mówi Justyna Siwek. Dodaje, że wydłużenie czasu pracy placówek odbywa się przy zachowaniu wszystkich rygorów bezpieczeństwa.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
W placówkach obowiązują wydzielone strefy, klienci powinni zachować co najmniej 1,5-metrowy dystans od pracownika Poczty Polskiej. Bliższy kontakt jest możliwy wyłącznie na prośbę pocztowca. Osoby oczekujące na obsługę proszone są o ustawianie się także w bezpiecznej odległości od siebie.
W placówkach zostały zainstalowane przesłony szklane lub z pleksi oddzielające pracowników obsługi od klientów. Dodatkowo pocztowcy są wyposażeni w maseczki, przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki lub środki dezynfekujące.
Aktualne informacje o czasie pracy poszczególnych placówek są dostępne pod adresem www.placowki.poczta-polska.pl.
Rzecznik spółki przypomina też, że nie obowiązują już godziny przeznaczone wyłącznie dla seniorów.
PolskieRadio24.pl, IAR, Poczta Polska, md