Jak informuje agencja, zakłady w północnej Anglii nie produkowały pojazdów przez siedem tygodni, z powodu ograniczeń nałożonych w marcu, a następnie osiągały połowę normalnej produkcji w kolejnych dziewięciu tygodniach.
Popyt na Bentleye rósł w Chinach, w obu amerykach, spadł w Europie i na Bliskim Wschodzie
Jak poinformował koncern, sytuacje uratował rosnący popyt na nowe modele, w tym na nowy model Flying Spur.
Koronawirus nie wystraszył Mercedesa – stawia na Maybacha, najdroższy model w swojej stajni
Popyt na nie wzrósł w Chinach aż o 48 procent, o 4 proc. był większy w obu Amerykach i tym samym zrównoważył spadki w Europie oraz na Bliskim Wschodzie.
No need to hide when you’re destined to stand out. The #NewFlyingSpur. Configure yours: http://bit.ly/2XdcU1K. #WorldOfBentley _
- Patrząc na nadchodzący rok, pozostajemy ostrożnie optymistyczni, - powiedział prezes Adrian Hallmark.
Sprzedaż w całym 2020 roku była o 2% wyższa niż w 2019 roku.
Reuter, jk