Logo Polskiego Radia
PAP
Tomasz Kamiński 18.10.2010

Stolica promuje się na potęgę wśród młodych

Warszawa i jej dzielnice prześcigają się w różnych ciekawych akcjach, które mają zdobyć serca młodzieży.
Panorama lewobrzeżnej WarszawyPanorama lewobrzeżnej WarszawyWikipedia

Warszawa i jej dzielnice coraz chętniej promują się wśród młodzieży.

Jak informuje "Życie Warszawy", przykładowo urząd miasta postanowił wykorzystać do promocji Warszawy powstający właśnie film o Chopinie "Latająca maszyna" z wykorzystaniem animacji 3D i udziałem Lang Langa, chińskiego pianisty będącego jednocześnie gwiazdą kultury pop. Film, który wejdzie na ekrany kin w przyszłym roku, będzie opowiadał o przygodach dwójki dzieci, które wybierają się w podróż śladami kompozytora i jego muzyki.

Ponadto miasto zamówiło reklamę w grze komputerowej, która będzie towarzyszyć promocji filmu w kilkudziesięciu krajach, m.in. w Chinach i Japonii.

Również stołeczne dzielnice chcą wzbudzić zainteresować młodych ludzi. Nośniki danych dla komputerowców o wyglądzie klocka Lego przygotowała np. Ochota. Z kolei na Bielanach są one w kształcie karty kredytowej z herbem i widoczkiem z dzielnicy.

tk