Minister finansów, funduszy i polityki regionalnej Tadeusz Kościński podkreślił, że celem badania jest poprawa jakości obsługi podatników. Podkreślił, że opinia i zadowolenie klienta są tak samo ważne, jak to, czy płacą oni podatki.
"14 mld zł zostanie w kieszeniach podatników". Minister finansów o zmianach w systemie podatkowym
00:19 ksocins1.mp3 Tadeusz Kościński: celem badania jest poprawa jakości obsługi podatników (IAR)
O co pytano w ankiecie?
Szefowa Krajowej Administracji Skarbowej Magdalena Rzeczkowska powiedziała, że pytania w ankiecie dotyczą zagadnień, które mają wpływ na zadowolenie klienta. To między innymi kwestia satysfakcji, braku wysiłku w załatwieniu sprawy oraz emocji towarzyszących wizycie w urzędzie.
00:17 ksconisk2.mp3 Magdalena Rzeczkowska: pytania w ankiecie dotyczą zagadnień, które mają wpływ na zadowolenie klienta (IAR)
Podczas prowadzonego od kwietnia badania zadowolenie z wizyty w urzędzie zadeklarowało 78,8 procent osób, które odpowiedziały na ankietę. Dotąd ankiety wypełniło ponad 25 tysięcy podatników.
Resort finansów zapowiada, że badanie będzie kontynuowane.
PolskieRadio24.pl, IAR, md