Logo Polskiego Radia
Polskie Radio
Tomasz Kamiński 02.12.2010

Wybrano najcenniejsze polskie marki

Orlen po raz czwarty z rzędu zdobył miano najcenniejszej polskiej marki.
Wybrano najcenniejsze polskie markifot. materiały prasowe PKN Orlen

W rankingu "Rzeczpospolitej" za płockim koncernem na podium znalazły się PKO BP i PZU. Wartość marek tych trzech firm wzrosła od ubiegłego roku średnio o 7 proc. Łącznie sięga już 10,3 mld zł. Suma wartości wszystkich 330 z w zestawieniu to już 61 mld zł. To wzrost o 5 proc więcej niż przed rokiem.

Przyrost cieszy, ale to jest on wyraźnie mniejszy niż w poprzednich latach. Wtedy skoki liczono w dwucyfrowych liczbach.

Oto pierwsza dziesiątka polskich marek o największej wartości:

1. Orlen
2. PKO Bank Polski
3. PZU
4. Telekomunikacja Polska
5. Era
6. Biedronka
7. TVN
8. Bank Pekao
9. Plus
10. Bank BPH

tk