Logo Polskiego Radia
polskieradio.pl
Tomasz Kamiński 21.07.2011

ZUS organizuje sobie call center

Zakład Ubezpieczeń Społecznych podpisał umowę na organizację telefonicznego centrum obsługi interesantów. Część spraw załatwimy bez wychodzenia z domu.
ZUS organizuje sobie call centerSXC

Wartość umowy wynosi pięć milionów złotych. Centrum Informacji Telefonicznej wdroży firma B3System. W nowym systemie będzie możliwość identyfikacji klienta. Dzięki temu będzie można składać przynajmniej część wniosków przez telefon.

Działania ZUS według szefa firmy, która wygrała przetarg, wpisują się w tendencję rynku telefonicznej obsługi klientów. - Zgodnie z prognozami dla branży teleinformatycznej w Polsce na rok 2011 roku, to właśnie sektor administracji publicznej ma dokonywać największych inwestycji w rozwiązania z zakresu nowych technologii" - skomentował Mirosław Kaliński, prezes B3System.

tk