Logo Polskiego Radia
migracja
migrator migrator 18.03.2010

Strumień pieniędzy popłynie do Lecha Poznań (Posłuchaj)

Międzynarodowa korporacja odzieżowa s. Oliver została nowym strategicznym sponsorem Lech Poznań. Kontrakt obowiązuje do końca czerwca 2012 roku.
Posłuchaj
  • Lech_sponsor
"Mocno pracowaliśmy przez ostatnie dwa miesiące, aby dojść do porozumienia. Mamy nadzieję, że nasze działania na polu marketingowym sprawią, że firma s. Oliver rozwinie się na także rynku polskim" - powiedział prezes Lecha Andrzej Kadziński, który nie chciał zdradzić kwoty, jaka zostanie przelana na klubowe konto. Nieoficjalnie mówi się o czterech milionach złotych za sezon.

"Jest określona pewna kwota bazowa. Umowa przewiduje natomiast premie za zdobycie mistrzostwa, zajęcie drugiego lub trzeciego miejsca w lidze, Pucharu Polski, udział w Lidze Europejskiej i Lidze Mistrzów" - wyliczał:



Na konferencji prasowej zaprezentowano stroje drużyny z logo sponsora. W niedzielę, w meczu przeciwko Jagiellonii Białystok, piłkarze Lecha zaprezentują się już w nowych koszulkach.

Firma s. Oliver zastąpiła dotychczasowego sponsora strategicznego Lecha - bukmacherską firmę BetClic. Ze względu na obowiązującą od 1 stycznia ustawę hazardową, poznański klub musiał zrezygnować ze współpracy.

"Z dniem 1 stycznia umowa wygasła. Ze względu na wprowadzenie ustawy hazardowej, nie było możliwości kontynuowania współpracy. Próbowaliśmy różnych rozwiązań, ale dopóki prawo się nie zmieni, nie możemy współpracować z firmami bukmacherskimi" - podkreślił Kadziński.

dp, PAP