migracja
migrator migrator
18.03.2010
Strumień pieniędzy popłynie do Lecha Poznań (Posłuchaj)
Międzynarodowa korporacja odzieżowa s. Oliver została nowym strategicznym sponsorem Lech Poznań. Kontrakt obowiązuje do końca czerwca 2012 roku.
"Mocno pracowaliśmy przez ostatnie dwa miesiące,
aby dojść do porozumienia. Mamy nadzieję, że nasze działania na polu
marketingowym sprawią, że firma s. Oliver rozwinie się na także rynku
polskim" - powiedział prezes Lecha Andrzej Kadziński, który nie chciał
zdradzić kwoty, jaka zostanie przelana na klubowe konto. Nieoficjalnie
mówi się o czterech milionach złotych za sezon.
"Jest określona
pewna kwota bazowa. Umowa przewiduje natomiast premie za zdobycie
mistrzostwa, zajęcie drugiego lub trzeciego miejsca w lidze, Pucharu
Polski, udział w Lidze Europejskiej i Lidze Mistrzów" - wyliczał:
Na
konferencji prasowej zaprezentowano stroje drużyny z logo sponsora. W
niedzielę, w meczu przeciwko Jagiellonii Białystok, piłkarze Lecha
zaprezentują się już w nowych koszulkach.
Firma s. Oliver
zastąpiła dotychczasowego sponsora strategicznego Lecha - bukmacherską
firmę BetClic. Ze względu na obowiązującą od 1 stycznia ustawę
hazardową, poznański klub musiał zrezygnować ze współpracy.
"Z
dniem 1 stycznia umowa wygasła. Ze względu na wprowadzenie ustawy
hazardowej, nie było możliwości kontynuowania współpracy. Próbowaliśmy
różnych rozwiązań, ale dopóki prawo się nie zmieni, nie możemy
współpracować z firmami bukmacherskimi" - podkreślił Kadziński.
dp, PAP