Logo Polskiego Radia
IAR
Paweł Klocek 05.01.2011

Polak od zadań specjalnych

Filip Grabowski zajmuje się sprzedażą praw do transmisji zawodów sportowych. Kulisy swojej pracy odsłania przed Tomaszem Zimochem.
Tomasz ZimochTomasz Zimochfot. Polskie Radio

Zdaniem Filipa Grabowskiego pracującego w największej firmie na świecie specjalizującej się sprzedażą praw do transmisji imprez sportowych komercjalizacja jest naturalną konsekwencją globalizacji.

- Dzięki telewizjom, które są na miejscu imprez sportowych publiczność może obserwować jak wygrywają ich idole. Polska ma szczęście w postaci Justyny Kowalczyk, bez niej nie było biegów narciarskich w polskiej telewizji - powiedział Grabowski.

Aby obejrzeć wywiad Tomasza Zimocha z Filipem Grabowskim, wystarczy kliknąć w ikonę kamery w boksie "Wideo" w ramce po prawej stronie.

pk