Logo Polskiego Radia
polskieradio.pl
Aneta Hołówek 16.04.2013

Piotr Żyła zalicza ten pierwszy raz: "... bądź sobą jesteśmy z Tobą"

Znany z poczucia humoru, luzu i optymizmu Piotr Żyła będzie reklamował Paluszki Beskidzkie. "Pobawiłem się trochę w aktora i raczej nie nadaję się do tego” – skromnie podsumował swój występ skoczek.
Piotr ŻyłaPiotr ŻyłaWikipedia/Sławek

Media pokochały Piotra Żyłę, którego błyskotliwe wypowiedzi po, przed i w trakcie zawodów były wyczekiwane przez kibiców przez cały sezon narciarski. Po jego zakończeniu skoczek nie daje o sobie zapomnieć. Występ w reklamie będzie dla zawodnika pierwszym, ale zapewne nie ostatnim.

Jak podaje Press Piotr Żyła został twarzą marki słonych Paluszków Beskidzkich, której właścicielem jest firma Aksam. Hasłem kampanii jest: "Cokolwiek robisz - bądź sobą, jesteśmy z Tobą". Jest to pierwsza kampania zarówno Piotra Żyły, jak i całej marki.

Piotr Żyła to indywidualny zwycięzca zawodów Pucharu Świata w Oslo i brązowy medalista drużynowych mistrzostw świata Val di Fiemme.

ah