Spot to 2,5-minutowa reminiscencja kampanii premiera. Składa się z fragmentów spotkań z mieszkańcami różnych miejscowości, które odwiedził podróżując po Polsce. W klipie Mateusz Morawiecki pokrótce o tym opowiada, a także przypomina o wadze 13 października.
Mateusz Morawiecki: sukces polskiej wsi przekłada się na sukces miast
Premier podkreśla w klipie, że wszędzie, gdzie dotarł, mówił o dokonaniach rządu i nowych pomysłach na realizację wielkiego projektu - budowy polskiego państwa dobrobytu.
- Obiecałem, że będę w czasie kampanii w całej Polsce, setkach miast i wsi. I dotrzymałem słowa. Dzisiaj proszę was o to samo. Wszędzie, gdzie byłem, obiecywaliście mi, że 13 października weźmiecie udział w tej najważniejszej bitwie o polską przyszłość - zwraca się do wyborców Mateusz Morawiecki.
W spocie nie zabrakło także danych. Pokazują one nie tylko liczbę odwiedzonych miejscowości (100) i liczbę pokonanych kilometrów (14,5 tys.), ale przedstawiają też takie ciekawostki, jak zrobione z mieszkańcami selfie (3750), uściśnięcia dłoni uczestnikom spotkań (3750) i wypite w podróży kawy (125).
bb