Logo Polskiego Radia
polskieradio.pl
Katarzyna Karaś 15.04.2011

PJN reklamuje się w tabloidzie. Pozazdrościli artykułów Tuskowi i Kaczyńskiemu?

Politycy PJN też postanowili powalczyć o głosy wyborców publikując swój "manifest ideowy" w gazecie. Kilka tygodni temu swoje artykułu w prasie zamieścili Donald Tusk i Jarosław Kaczyński. W przeciwieństwie do PJN - oczywiście bezpłatnie.
Joanna Kluzik-RostkowskaJoanna Kluzik-Rostkowskafot. Piotr Drabik/Wikimedia Commons/CC

Materiał zajmuje całą stronę gazety. Wizualnie nawiązuje do reszty zawartości tabloidu (duże zdjęcia, kolorowe ramki, duża czcionka) i gdyby nie napis "reklama" u góry strony można by pomyśleć, że artykuły przygotowali dziennikarze "SE".

W piątkowym wydaniu "Super Expressu" możemy przeczytać m.in. składającą się z trzech punktów strategię PJN, której celem jest poprawa sytuacji finansowej rodziny (nowoczesny system ewidencji wydatków państwa na rodzinę, ustawy racjonalizujące wydawanie środków na pomoc społeczną i jeden fundusz na politykę prorodzinną).
Mamy też konkretną obietnicę - zagłosujesz na PJN dostaniesz co najmniej 400 zł miesięcznie więcej na każde dziecko.

Można też poczytać co o polityce prorodzinnej sądzi przewodnicząca PJN Joanna Kluzik-Rostkowska ("dobra polityka demograficzna jest niezbędna i służy wszystkim") i eurodeputowany PJN Paweł Kowal ("czas na skuteczną politykę prorodzinną").

Z sondażu przeprowadzonego przez partię dowiemy się, że 56,5 proc. Polaków uważa, że państwo powinno dbać o to, by w Polsce rodziło się więcej dzieci. A z kolorowych ramek - ile dzieci chcą mieć Polacy i ile procent PKB inne kraje UE przeznaczają na wydatki na politykę rodzinną.

kk