Bank od 23 maja wprowadza nowy rachunek osobisty - pisze "Rzeczpospolita". Oczekiwania co do efektów kampanii są jednak bardzo ostrożne.
- Chcemy w trakcie kampanii podwoić sprzedaż kont - zapowiada Tomasz Molenda, dyrektor departamentu marketingu Kredyt Banku. Obecnie klienci otwierają 5-6 tys. nowych rachunków miesięcznie.
Przedstawiciele banku podkreślają, że liczą na to, że nowe konto przyciągnie zamożnych klientów. - Ruszamy z największą kampanią reklamową połączoną ze zmianą wizerunku banku - podkreśla Maciej Bardan, prezes Kredyt Banku.
Nowe hasło banku to "Finanse z zasadami". Konto ma być głównym "narzędziem akwizycyjnym", ale w dalszej perspektywie reklamowane będą też inne produkty. Kontrakt z Wojciechem Mannem oraz Krzysztofem Materną został podpisany na dwa lata.
To kolejny bank, który zdecydował się na to, by znane osoby reklamowały jego usługi. PKO Bank Polski reklamuje Szymon Majewski, a BZ WBK sięga po gwiazdy zagraniczne, ostatnio jest to Antonio Banderas
"Rzeczpospolita"/ aj