Logo Polskiego Radia
polskieradio.pl
Katarzyna Karaś 22.07.2011

Bezpłatny miesięcznik "?dlaczego" znika z rynku

Platforma Mediowa Point Group z końcem sierpnia zamyka wszystkie swoje projekty kierowane do studentów.
Bezpłatny miesięcznik ?dlaczego znika z rynku

Wraz z miesięcznikiem "?dlaczego" zamknięta zostanie strona Dlaczego.com.pl. Przestanie się ukazywać wakacyjne wydanie "Dlaczego", dodatek do tygodnika "Wprost" oraz cykl poradników "Sporootym".

- Dzisiaj, jako spółka giełdowa, patrzymy na rynek głównie przez pryzmat potrzeb konsumenckich i rentowności projektów - tłumaczy dla press.pl tę decyzję Michał M. Lisiecki, prezes Point Group.

Point Group zamierza się teraz skoncentrować na tygodniku "Wprost" i projekcie "Bloomberg BusinessWeek".

”?dlaczego” funkcjonowało na rynku od 13 lat. We wrześniu 2010 stało się tytułem bezpłatnym, rozdawanym w nakładzie 70 tys. egzemplarzy.

press.pl/kk