Logo Polskiego Radia
polskieradio.pl
Artur Jaryczewski 14.09.2011

Głosować na PiS "to nie obciach, to jest cool"

Tak mają myśleć młodzi dzięki nowej kampanii wizerunkowej - informuje "Gazeta Wyborcza", która dotarła do jej wytycznych.
Głosować na PiS to nie obciach, to jest coolfot. PAP/Grzegorz Michałowski

Zobacz galerię - Dzień na zdjęciach>>>

- Celem jest pokazanie wyborcom, że PiS jest partią ludzi młodych, ambitnych, aktywnych, przebojowych, kompetentnych, zadbanych, estetycznych, modnych, wyluzowanych, dowcipnych, pełnych pasji, radości życia, pełnych pomysłów, energii, optymizmu - czytamy w wytycznych kampanii reklamowej.

I dalej: "Być wPiS, sympatyzować z PiS czy głosować na PiS to nie tylko żaden obciach, ale wręcz postawa i działanie cool, jazzy. Działanie budzące zrozumienie, akceptację, solidarność, podziw".

Twarzami akcji mają być młodzi politycy, głównie kobiety, w tym Sylwia Ługowska z Łodzi, zwana przez tabloidy "Angeliną Jolie PiS-u", czy wiceszefowa biura prasowego partii Ilona Klejnowska. Seria zdjęć - jak pisze "GW" - ma pokazać PiSowców w różnych rolach, np. "na szczycie zdobytej góry w pozie zdobywców".

"Gazeta Wyborcza"/ aj

/