Logo Polskiego Radia
IAR
Sylwia Mróz 22.09.2011

Hasło Mazur wyróżnione. "To nie tylko slogan"

Kampania "Mazury Cud Natury" jest najlepszą kampanią promocyjną ostatnich dwóch lat w kraju.
Jezioro Woszczelskie na Pojezierzu EłckimJezioro Woszczelskie na Pojezierzu EłckimPanek/Wikimedia Commons
Posłuchaj
  • Relacja Kingi Kantor z Olsztyna (IAR): kampania "Mazury Cud Natury" wyróżniona
Czytaj także

Otrzymała Grand Prix największego w Europie przeglądu osiągnięć promocyjnych polskich miast i regionów - konkursu "Złote Formaty". Statuetkę, przy owacjach na stojąco, odebrał na gali w Warszawie, marszałek województwa, Jacek Protas.

Przyznając Grand Prix, jury uznało, że "Mazury Cud Natury", to nie tylko slogan, ale przede wszystkim profesjonalna, zakrojona na szeroką skalę akcja promocyjna nie tylko regionu, ale także Polski. Złoty Format i tytuł GRAND PRIX 2011 przyznany zostaje za wizję, rozmach, odwagę, profesjonalizm, kreatywność i konsekwencję w promocji regionu, i w walce o tytuł jednego z 7 Cudów Natury, ale także w walce o promocję kraju.

Odbierając nagrodę, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego, Jacek Protas podkreślił, że na sukces kampanii złożyło się wiele działań, m.in. kreatywna kampania reklamowa ukazująca Mazury jako świat w pigułce, profesjonalne wydawnictwa, czy szereg niekonwencjonalnych wydarzeń w kraju i zagranicą.

Samorząd województwa warmińsko-mazurskiego otrzymał też drugie miejsce w kategorii event, oraz nagrodę specjalną miesięcznika "Elle" za cykl wydawnictw związanych z obchodami Roku Grunwaldzkiego. W tym roku do konkursu "Złote Formaty" stanęło 157 projektów z 67 samorządów z całej Polski.

IAR, sm