Logo Polskiego Radia
IAR
Tomasz Owsiński 26.09.2011

Nowy tygodnik "Wręcz przeciwnie" już w kioskach

Jak podkreśla redaktor naczelny Jan Piński, tygodnik ma być pismem zupełnie niezależnym od polityków.

To jest nie tylko tygodnik opinii, ale grupa ludzi, która myśli przeciwnie do większości polityków - mówi redaktor naczelny. W pierwszym numerze będzie można znaleźć pierwszy w historii ranking najlepiej zarabiających polskich pisarzy. Przeczytamy także o tym jak tworzyło się imperium PO. W tygodniku pojawia się również rozmawa z dr. Aubreyem de Greyem, brytyjskim gerontologiem, który uważa, że nasze dzieci mają duże szanse na przeżycie 1000 lat.

Zobacz galerię: Dzień na zdjęciach

Nowy tygodnik jest adresowany do wszystkich, którzy lubią rozrywkę i ciekawe teksty. Jan Piński podkreśla, że redakcja będzie chciała nie tylko przekazywać bieżące informacje, ale przede wszystkim pewien sposób myślenia o państwie.

Pierwotnie pismo miało się ukazywać pod tytułem "Wprost przeciwnie". Tytuł zablokowała spółka AWR, wydawca tygodnika "Wprost". Według redaktora naczelnego nowego pisma, "Wprost" boi się konkurencji.

Zdaniem Jana Pińskiego wydawca "Wprost" zdaje sobie sprawę, że jego produkt jest słaby i stąd próby blokowania nowego tygodnika.

Nowy tygodnik ma 88 stron i kosztuje 4,99 zł.

IAR, to