Logo Polskiego Radia
polskieradio.pl
Katarzyna Karaś 02.01.2012

Najseksowniejsza reklama 2012? Bzdura!

Magazyn Advertising Age - według mediów - ogłosił reklamę bielizny Armaniego z piosenkarką Rihanną "najseksowniejszą reklamą roku".
Najseksowniejsza reklama 2012? Bzdura

O rankingu jako pierwszy napisał brytyjski dziennik The Daily Mail. "Rihanna podbiła serce świata reklamy" - doniósł tabloid. Z materiału można się było dowiedzieć, że reklama z Barbadoską okazała się bardziej seksowna niż reklama bielizny Victoria's Secret z modelką Mirandą Kerr. Podano też, że ranking przygotował prestiżowy magazyn branżowy Advertising Age.

Zobacz galerię: DZIEŃ NA ZDJĘCIACH>>>

Powołując się na tabloid, swoje materiały przygotowały m.in. The Huffington Post, PopCrush, The Hindustan Times, The International Business Times, Wetpaint, StyleBistro, Fashion. Co więcej informację skomentowała na swoim Twitterze sama Rihanna.

Tymczasem magazyn Advertising Age jest całą sytuacją zaskoczony. "Istnieje powód, dla którego żadne medium nie odniosło się bezpośrednio do raportu Ad Age - taki ranking nie istnieje" - oświadczyła redakcja magazynu. "Biorąc pod uwagę zainteresowanie rankingiem, chcielibyśmy go stworzyć. Dowiedzieliśmy się o jego istnieniu z Daily Mail".

Daily Mail wyjaśnił, że informację otrzymał w formie komunikatu prasowego przygotowanego przez agencję TNI Press Ltd. Redakcja Ad Age zwróciła się do agencji z prośbą o wyjaśnienie sytuacji, ale nie otrzymała odpowiedzi.