Logo Polskiego Radia
PAP
Anna Wiśniewska 17.06.2016

PGNiG otwiera biura obsługi klientów w galeriach handlowych

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo stworzy sieć biur obsługi klienta w galeriach handlowych w największych miastach w Polsce. W piątek taką placówkę otwarto w Krakowie, a do końca roku kolejne powstaną w Katowicach, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.

- Pierwszy raz otwieramy biuro obsługi klienta tak blisko ludzi, jak tylko to możliwe. To ułatwi wyjaśnianie rozliczeń i faktur czy załatwienie przyłącza gazowego oraz innych procedur - powiedział dziennikarzom Maciej Woźniak, wiceprezes ds. handlowych PGNiG SA.

W punktach będzie można załatwić większość spraw związanych z gazem

Jak wyjaśnił Henryk Mucha, członek zarządu PGNiG Obrót Detaliczny, BOK-i Premium będą lokalizowane na tzw. wyspach w galeriach handlowych znajdujących się przy dworcach kolejowych. W punktach będzie można załatwić większość spraw związanych z gazem ziemnym w domu lub w firmie, a w przyszłości także z innymi produktami oferowanymi przez PGNiG, np. energią elektryczną czy usługami finansowymi i ubezpieczeniowymi.

- Obecnie nasze BOK-i znajdują się na terenach gazowni, co w obecnych czasach nie do końca odpowiada naszym klientom - zaznaczył Mucha. Dodał, że biura te nadal będą obsługiwać klientów.

PAP, awi