Fundusz poinformował, że nabór, który rozpocznie się 25 listopada, potrwa do 14 grudnia br. Będzie on miał formę konkursu, co oznacza, że dofinansowane zostaną te przedsięwzięcia, które otrzymają największą liczbę punktów. Nie obowiązuje zasada "kto pierwszy ten lepszy" - wyjaśniono.
NFOŚiGW wskazał, że zgłaszane projekty powinny mieć formę kampanii cross-mediowych, czyli realizowanych z wykorzystaniem mediów tradycyjnych i internetu. Kampanie miałyby się rozpocząć w pierwszym kwartale 2021 roku (preferowany start to styczeń) i powinny trwać pół roku.
Przy głównych trasach powstaną nowe stacje ładowania aut na prąd. GDDKiA ogłasza duży przetarg
Jak dodano, grupą docelową kampanii powinni być użytkownicy samochodów spalinowych, mający zamiar wymienić bądź kupić nowy pojazd, bądź potencjalni nabywcy pierwszych aut. Chodzi też o osoby, które mieszkają w dużych miastach, powyżej 100 tys. mieszkańców.
Fundusz poinformował, że o dotacje będą mogli ubiegać się m.in. nadawcy i wydawcy mediów, firmy, fundacje, stowarzyszenia czy instytuty badawcze.
Podkreślono, że chodzi o wszystkie zarejestrowane na terenie RP osoby prawne lub jednostki organizacyjne, którym prawo polskie przyznaje osobowość prawną; jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną; osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą; państwowe lub samorządowe jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.
PAP, PR24, akg