Logo Polskiego Radia
Polskie Radio
Rafał Kowalczyk 14.07.2010

Apple gra na uczuciach. Zobacz "słodziutkie" reklamy

Najnowszy telefon Apple - iPhone 4 - doczekał się kolejnej serii reklam.
iPhone 3GSiPhone 3GSfot. Wikipedia

Tym razem Apple chwali się rozmowami wideo. Autorzy nowej kampanii chcą pokazać do czego można wykorzystać nową funkcję „Face Time”.

Reklamy mają również pomóc w poprawie wizerunku Apple, który ostatnio została poddana ostrej krytyce ze strony użytkowników nowych iPhonów. Okazało się bowiem, że telefon ma problemy z zasięgiem i wyświetlaczem, który miał być powodem dumy Apple.

Krytykowana jest również reklamowana funkcja. „Face Time” czyli wideokonferencje są możliwe tylko przy użyciu łącza WiFi i jedynie pomiędzy najnowszymi telefonami Apple. Dla porównania, konkurencyjne telefony z systemem operacyjnym Google Android, są przystosowane do rozmów wideo poprzez tradycyjną sieć lub z wykorzystaniem WiFi. Identyczne rozwiązania proponuje również Nokia. Trudno więc się dziwić internautom, którzy krytykują kolejną „wideo-rewolucję” Apple.

Zobacz reklamy:

rk