Pierwsza część spotkała się z dobrym przyjęciem, teraz studio pracuje nad drugą odsłoną, która ma być jeszcze większym hitem i jeszcze bardziej przebić się do światowych odbiorców grających na PC-tach i na konsolach.
– Czujemy odpowiedzialność jaka na nas ciąży. Podjęliśmy prace nad tytułem, który posiada rzesze fanów i chcielibyśmy, by druga część Shadow Warrior była również dobrze odebrana. Z tego powodu dodaliśmy sporo nowych rzeczy, a także sprawiliśmy, że sama gra będzie dłuższa, bardziej skomplikowana, a przez to ciekawsza – powiedział Paweł Książek, designer.
Akcja gry osadzona została pięć lat po wydarzeniach przedstawionych w pierwszej części. Gracze ponownie wcielą się w Lo Wanga, który prowadzi życie samotnego najemnika. Podobnie jak w pierwszej części, tak i tym razem będzie musiał zmierzyć się z siłami zła, które ponownie wystąpią przeciw ludziom.
– Wykorzystujemy szereg nowych technologii, by tytuł wyglądał jak najbardziej realistycznie. Swoją uwagę skupiamy na pracach związanych ze sposobem poruszania się głównego bohatera oraz potworów, z którymi będzie walczył. Jest to niezwykle skomplikowany proces – wyjaśnił Michał Hrydziuszko, producent i animator.
W grze nie zabrakło systemu rozwoju postaci oraz modyfikacji posiadanej broni. Nowością jest tryb kooperacji, w którym grupa graczy zmaga się z przeciwnikami, starając się jednocześnie zrealizować cele misji. Każdego z bohaterów można dostosować do własnych upodobań, dobierając odpowiednią broń, zbroję czy przedmioty dodatkowe.
Na temat prac nad najnowszą częścią Shadow Warrior mówił także Tadeusz Zieliński z Flying Wild Hog.
Ponadto w 24. Poziomie rozmowa z Dennisem Sirkiem, producentem ze studia Firaxis Games, o pracach nad szóstą częścią kultowej gry Civilization.
Nie zabrakło również przeglądu najważniejszych informacji ze świata gier i nowych technologii.
Gospodarzami audycji byli Kasia Gizińska i Przemek Pawełek.
Polskie Radio 24/db
Data emisji: 06.08.2016
Godzina emisji: 14.15