Logo Polskiego Radia
Trójka
Dominika Michalak 19.05.2011

Polacy wolą bazary od sieciówek

Według najnowszych badań GFK Polonia rzadziej kupujemy odzież niż jeszcze dwa lata temu. Przy zakupach inspirujemy się głównie gustami naszych znajomych i witrynami sklepowymi, a największą uwagę tradycyjnie zwracamy na cenę.
Sukienka jest dobra na wszystkoSukienka jest dobra na wszystkoGlow Images/East News
Posłuchaj
  • Bardzo Ważny Projekt 18 maja
Czytaj także

Marta Sokół – Rusiecka z GFK Polonia mówi, że Polacy interesujemy się programami modowymi. Sporo na ten temat czytają także w czasopismach i Internecie.

Tytuł najczęściej kupowanej odzieży przypadł… długim spodniom. Około 70 procent kobiet jak i mężczyzn kupiło spodnie w ostatnich 12 miesiącach – podkreśla gość audycji. Według Marty Sokół – Rusieckiej ma to związek z naszym przejściowym klimatem.

Czynnikami, na który zwracamy podczas zakupów szczególną uwagę jest niezmiennie cena. Rzeczy, które na siebie wkładamy muszą być też wygodne i dobrej jakości.

Wybieramy raczej zwykłe sklepy, chętnie odwiedzamy także bazary. W tym rankingu sieciówki uplasowały się dopiero na trzeciej pozycji.

W audycji również Anita Wesołowska z Ministerstwa Rozwoju Regionalnego mówiła o innowacyjnych projektach.

Aby wysłuchać całej audycji, wystarczy kliknąć w ikonę dźwięku w boksie "Posłuchaj" w ramce po prawej stronie.

Audycji "Bardzo Ważny Projekt" można słuchać od poniedziałku do czwartku o godzinie 18.45. Zapraszamy.

(dmc)