Logo Polskiego Radia
polskieradio.pl
Paweł Klocek 25.06.2011

Operator komórkowy blisko porozumienia z Ekstraklasą

T-Mobile będzie tytularnym sponsorem ligi najwyższej piłkarskiej. Umowa zostanie podpisana na trzy lata.
Stadion Legii WarszawaStadion Legii Warszawafot. Adam Polak/Legia Warszawa

Jak wynika z doniesień "Przeglądu Sportowego" z tytułu praw telewizyjnych od nowego sezonu kluby ekstraklasy dostaną 20 milionów złotych mniej niż do tej pory. Jednak nowy sponsor tytularny rozgrywek T-Mobile ma sprawić, że do klubowych kas nie trafi mniej pieniędzy.

W trzech ostatnich sezonach na prawach telewizyjnych kluby zarobiły najwięcej w historii polskiego futbolu. W kolejnych latach nie będzie gorzej.

– W zasadzie wszystko jest już ustalone, lecz trzeba jeszcze precyzyjnie ustalić formę współpracy. Musimy wyciągnąć wnioski z poprzedniego kontraktu z firmą Orange. Wtedy stopień identyfikacji sponsora z ligą w oczach kibiców był chyba zbyt duży, niż zakładano. Dla sponsora to oczywiście bardzo dobrze, ale dla Ekstraklasy już niekoniecznie – powiedział jeden z szefów ligowych klubów.

pk