AutoMapa jest jedyną marką związaną z nawigacją GPS, która uzyskała tytuł Superbrand, traktowany powszechnie jako dowód silnej pozycji i rozpoznawalności wyróżnionej marki. Zgodnie z definicją - "Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi."
- Jesteśmy bardzo szczęśliwi z przyznania tak prestiżowego wyróżnienia dla AutoMapy. To wyjątkowe i cenne potwierdzenie pozycji, na którą AutoMapa pracowała przez ponad 9 lat istnienia na rynku. - powiedział Janusz M. Kamiński, szef PR i Marketingu AutoMapy
Nagrody Superbrands przyznawane są od 15 lat w ponad 80 krajach świata przez międzynarodową organizację Superbrands Ltd. O przyznaniu tytułu Superbrand decyduje Rada Marek, w skład której wchodzą szefowie agencji reklamowych, agencji badawczych, domów mediowych oraz dyrektorzy marketingu i PR największych i najsilniejszych marek. Po raz pierwszy w historii polskiej edycji Superbrands o klasyfikacji najsilniejszych marek na krajowym rynku zadecydowała jednak nie tylko Rada, ale również wyniki badania konsumenckiego. Na pozycje marek złożyły się skonsolidowane wyniki głosowania jurorów i konsumentów.