Resellerzy mogą dodać własne logo, uwzględnić ich własne produkty i usługi oraz załączać zdjęcia i specyfikacje techniczne. Dokumenty w formatach HTML i PDF zaprezentowane w profesjonalny sposób, mogą być tworzone szybko i łatwo, co ułatwi resellerom reagowanie na potrzeby ich klientów i oferowanie wysokiej jakości usług.
Dodatkowe rozwiązania wspomagające sprzedaż
Co więcej, Tech Data dodała funkcje, które ułatwią resellerom zwiększanie sprzedaży. Nowe elementy na karcie produktu pozwalają na szybkie wybranie najbardziej odpowiednich, wysokomarżowych akcesoriów i serwisów, które mogą być sprzedane jako dodatki lub jako rozszerzenie głównego rozwiązania. Alternatywne propozycje do wybranego produktu, są podpowiedziane wraz ze szczegółami dotyczącymi ich dostępności , ceny i najważniejszych cech. Bardziej wyczerpujące dane techniczne, włączając w to przewodniki użytkownika i instrukcje obsługi, a także wiele ujęć zdjęciowych produktów, czy wreszcie możliwość tworzenia ulotek o produkcie, dopełniają szeroki wachlarz nowych funkcjonalności InTouch.
Wzbogacona informacja o produkcie
Dodatki i ulepszenia są częścią trwającej ewolucji usług online firmy Tech Data – to słowa Craiga Partingtona, Dyrektora ds. E-biznes w Tech Data Europe. „Narzędzia jakie Tech Data udostępnia online stają się coraz bardziej zintegrowane z codziennymi aktywnościami naszych partnerów handlowych. Proponujemy im więcej treści i bardziej zintegrowane, wielofunkcyjne usługi typu „Twoje oferty” mając nadzieję że zostaną dobrze przyjęte i będą znaczącym wsparciem w działalności resellerów. Wierzymy, że wzbogacona informacja o produkcie jest najskuteczniejszą i najbardziej spójną na rynku. Intuicyjne wsparcie w kwestii produktów alternatywnych i dodatkowych, sprawia z kolei, że resellerzy będą mieli możliwość zwiększenia marży za każdym razem, gdy sprzedają dany produkt - to w efekcie sprawi, że będą bardziej skuteczni w pozyskiwaniu nowych klientów”.
Nowe funkcje InTouch zostały stworzone w odpowiedzi na wyczerpujące opinie zwrotne, które Tech Data otrzymuje za pomocą ankiet, w trakcie rozmów i spotkań z partnerami handlowymi.