- „Gwarancja Zero Problemu” to oferta unikalna na skalę całej branży - mówi Sandor van der Ham, Dyrektor Generalny Toshiba Europe GmbH. - Potwierdza ona naszą wiarę w jakość i niezawodność produktów Toshiba oraz to, że liczy się dla nas przede wszystkim satysfakcja klientów. Ta kampania pozwoliła nam połączyć oba te aspekty. Chcemy, aby nabywcy naszych laptopów, tabletów i telewizorów jak najwięcej skorzystali dzięki temu fantastycznemu programowi.
”Zero Problemu” to dodatkowa, bezpłatna gwarancja Toshiba, obejmująca wszystkie laptopy, tablety i telewizory marki zakupione w dniach od 16 kwietnia do 30 września 2012 roku. Jedynym warunkiem uzyskania jej, jest zarejestrowanie* promocyjnego produktu na stronie www.toshiba.pl (lub www.noproblemguarantee.com) w ciągu 14 dni od daty zakupu, po uprzednim zapoznaniu się z regulaminem promocji, również dostępnym na stronie. Dowód zakupu produktu należy zachować do weryfikacji na wypadek potrzeby skorzystania z gwarancji.
W ramach „Gwarancji Zero Problemu” Toshiba oferuje swoim konsumentom bezpłatną pomoc w następujących sytuacjach:
- PRZYPADKOWE USZKODZENIE sprzętu, jak niezamierzone upuszczenie, uderzenie czy zalanie płynem, uniemożliwiające jego poprawne funkcjonowanie - Toshiba naprawia urządzenie za darmo.
- KRADZIEŻ sprzętu, potwierdzona odpowiednim zaświadczeniem z policji - Toshiba zapewnia nowy produkt w miejsce skradzionego.
- UTRATA DANYCH, na przykład w wyniku fizycznego uszkodzenia, błędu oprogramowania czy ataku wirusów – Toshiba odzyskuje utracone dane i dostarcza je na nowym dysku twardym.