Wystarczy położyć materiały na macie urządzenia – skanowanie rozpoczyna się automatycznie. Nowy model pozwala nawet na tworzenie wysokiej jakości obrazów zakrzywionych przedmiotów. ScanSnap SV600 zapewnia prostą, intuicyjną obsługę przy pomocy jednego przycisku, co jest znakiem rozpoznawczym serii ScanSnap. Funkcja płynnego skanowania umożliwia automatyczną rejestrację obrazu wraz z odwróceniem kolejnej strony dokumentu.
Nowy ScanSnap SV600 to skaner błyskawiczny w pełnym znaczeniu tego słowa. Wystarczy położyć skanowane dokumenty na macie (dostarczanej jako standardowy element wyposażenia) i nacisnąć przycisk, aby już po kilku sekundach korzystać z cyfrowego dokumentu na komputerze PC lub Mac, w chmurze, na smartfonie lub
Skanuj kilka dokumentów jednocześnie
Urządzenie pozwala na skanowanie kilku dokumentów lub przedmiotów (funkcja Multi-Document Detection) na raz. Nie trzeba porządkować ich na pulpicie, skaner automatycznie wyprostuje i oddzieli dokumenty po ich zeskanowaniu.
Nowe spojrzenie na skanowanie
Funkcja skanowania bezdotykowego sprawia, że użytkownicy nie muszą otwierać i zamykać pokrywy, czy szukać włącznika funkcji skanowania. Nie muszą też czekać na uruchomienie urządzenia - ScanSnap SV600 jest gotowy do pracy w ciągu trzech sekund. Po kolejnych trzech sekundach gotowy jest już pierwszy skan, nieważne czy jest to dokument A3, czy trójwymiarowy przedmiot, np. układ scalony, poddawany kontroli jakości.
- Możliwość pracy z różnorodnymi dokumentami i przedmiotami, intuicyjna obsługa i błyskawiczne skanowanie to tylko niektóre z zalet Fujitsu ScanSnap SV600. Wraz ze skanerem użytkownik otrzymuje zestaw przydatnych w codziennej pracy programów: Adobe Acrobat, menadżer wizytówek CardMinder oraz opracowany przez PFU menadżer dokumentów Rack2-Filer Smart.
- Ten cyfrowy segregator pozwala porządkować zeskanowane materiały tak, jakby były w teczkach na półce. W pakiecie znalazły się również rozpoznawania pisma Abbyy, ScanSnap Organizer i ScanSnap Manager. Ten ostatni program umożliwia konwertowanie dokumentów bezpośrednio do formatów PDF, grafik, Word, Excel, PowerPoint i przesyłanie ich do serwisów w chmurze, takich jak Evernote, Dropbox, Google Docs, a także do poczty elektronicznej i szeregu innych aplikacji.
autor: Mariola Czapkiewicz/Fujitsu