Nowe Technologie

Więcej chmury dla dużych

Ostatnia aktualizacja: 30.04.2012 00:00
Dział usług dla przedsiębiorstw HP (HP Enterprise Services) rozszerzył ofertę usług przetwarzania w chmurze dla dużych przedsiębiorstw (Enterprise Cloud Services) o zarządzanie chmurą prywatną oraz narzędzia do zapewnienia ciągłości prowadzenia biznesu oraz ujednoliconą komunikację. 
HP
HP

 


  • Usługa Enterprise Cloud Services - Private Cloud oferuje zarządzanie prywatnymi chmurami klientów w oparciu o platformę HP — HP CloudSystem oraz zestaw narzędzi do automatyzacji środowiska.  W ramach tej usługi HP implementuje, monitoruje oraz kontroluje posiadaną przez klienta infrastrukturę w jego centrum przetwarzania danych lub w należących do HP ośrodkach. Usługa ta została zbudowana w oparciu o najlepsze praktyki i wieloletnie doświadczenie w obsłudze kompleksowych projektów informatycznych. Dzięki niej klient uzyskuje gwarancję elastyczności infrastruktury informatycznej i bezpieczeństwo, jak również optymalizację kosztów i skrócony czas realizacji projektu.

  • Usługa Enterprise Cloud Services - Continuity skraca czas przywracania dostępności zasobów IT po awarii. W porównaniu z modelem tradycyjnym jest to rozwiązanie mniej kosztowne,  oferujące większą elastyczność projektowania środowiska zapasowego oraz przeprowadzania testów na wypadek awarii. ECS – Continuity  umożliwia również bieżące konfigurowanie środowisk IT w zależności od zmieniających się potrzeb firmy.

  • Usługa Enterprise Cloud Services - Unified Communications bazuje na kompleksowej ofercie rozwiązań z obszaru ujednoliconej komunikacji, w tym usłg komunikacji głosowej i wideo, które upraszczają iwzbogacają interakcję między użytkownikami. Tym samym poszerza się oferta usług Enterprise Cloud Services – Messaging and Collaboration, w skład których wchodzą m.in narzędzia wspierające pracę grupową, poczta elektroniczna, kalendarz, zadania, narzędzia do synchronicznej komunikacji tj komunikator internetowy, współdzielenie z innymi użytkownikami zasobów na komputerze. Usługi te optymalizują działania operacyjne firmy, redukując wydatki na tradycyjne usługi telekomunikacyjne, takie jak połączenia zamiejscowe i telekonferencje.

Zobacz więcej na temat: firma komputery
Czytaj także

Szkoła w chmurze

Ostatnia aktualizacja: 16.05.2012 00:00
Odbywająca się w siedzibie Microsoft Poland konferencja Nowoczesne technologie cyfrowe w edukacji. Model chmury obliczeniowej szansą dla szkół? była okazją do przedyskutowania wyzwań stojących przed oświatą w zakresie wykorzystywania nowych technologii i poszukania najlepszych możliwych rozwiązań.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Co jest najważniejsze w chmurze

Ostatnia aktualizacja: 16.05.2012 00:00
VMware przedstawił wyniki najnowszych globalnych badań nad upowszechnianiem się rozwiązań chmurowych. Badanie przeprowadzono wśród osób podejmujących decyzje w zakresie IT zaś respondenci pochodzili z regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Pytani wskazali, że w ciągu następnych 18 miesięcy zamierzają przeznaczyć niemal jedną trzecią rocznego budżetu IT na przetwarzanie w chmurze.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Wirtualizacja, chmura i mobilność najlepiej chroni MSP

Ostatnia aktualizacja: 15.05.2012 00:00
Wirtualizacja, chmura i mobilność najlepiej chroni MSP Symantec przedstawił wyniki badania: Przygotowanie firm MŚP na awarie informatyczne (2012 SMB Disaster Preparedness Survey). Z badania wynika, że stopień przygotowania małych i średnich przedsiębiorstw na awarie jest blisko powiązany z wirtualizacją, cloud computingem i mobilnością. Firmy z sektora MŚP przy wdrażaniu tych technologii często myślą o lepszym przygotowaniu się na potencjalne sytuacje kryzysowe. Ponadto kalkulują czy im się to opłaca.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Contact Center w chmurze

Ostatnia aktualizacja: 11.05.2012 00:00
Trudna sytuacja ekonomiczna sprzyja raczej cięciu kosztów, zatem przekonanie firm do inwestycji w jakość obsługi klienta jest niejednokrotnie syzyfowym zadaniem. Nową szansą dla wszystkich firm, które chcą zwiększyć efektywność działania call center, a równocześnie uniknąć jednorazowych kosztów inwestycji, jest model Communication-as-a-Service (CaaS).
rozwiń zwiń