Nowe Technologie

Lenovo: sklep z aplikacjami mobilnymi dla firm

Ostatnia aktualizacja: 29.03.2012 00:00
Firma Lenovo poinformowała o swoim pierwszym sklepie z aplikacjami dla przedsiębiorstw: Lenovo Enterprise App Shop. Oferuje dużym firmom pełny zestaw usług związanych z aplikacjami mobilnymi, umożliwiając niestandardowe zarządzanie aplikacjami i ich wdrażanie oraz korzystanie z rabatów ilościowych. Lenovo Enterprise App Shop umożliwia użytkownikom korporacyjnym łatwy dostęp do aplikacji użytkowych na tabletach Lenovo lub innych tabletach z systemem Android (w wersji 3.1 lub nowszej).
Lenovo
Lenovo

 

„Urządzenia osobiste i mobilne są coraz częściej używane do celów służbowych, dlatego firmy muszą zachować kontrolę nad zewnętrznymi aplikacjami, z których korzystają pracownicy. Specjalnie z myślą o przedsiębiorstwach Lenovo przygotowało sklep z aplikacjami umożliwiający integrację z protokołem LDAP i obsługujący różne platformy systemu Android. Ułatwia on zarządzanie, a jednocześnie udostępnia użytkownikom aplikacje zwiększające ich efektywność”— powiedział Andrzej Sowiński, Dyrektor Generalny firmy Lenovo Polska.

 

Zarządzanie mnóstwem aplikacji

 

Coraz więcej konsumentów używa urządzeń osobistych i mobilnych do pracy. Przyczynia się to do zwiększenia ryzyka i ograniczenia kontroli IT. Lenovo App Shop Manager rozwiązuje ten problem, umożliwiając firmom tworzenie własnych sklepów z aplikacjami. Menedżerowie IT mogą kupować, licencjonować i dystrybuować zatwierdzone aplikacje dla użytkowników końcowych, a także nimi zarządzać. W odróżnieniu od innych rozwiązań do zarządzania urządzeniami mobilnymi Lenovo App Shop Manager kontroluje tylko aplikacje.

 

Lenovo Enterprise App Shop upraszcza dystrybucję aplikacji i zarządzanie licencjami. Eliminuje konieczność przywracania ustawień fabrycznych i usprawnia instalację aplikacji. App Shop Manager jest bardzo intuicyjny i łatwy w obsłudze. Przypominający samoobsługowe sklepy z aplikacjami dla konsumentów Lenovo App Shop Manager zapewnia użytkownikom końcowym łatwą i wygodną obsługę, a jednocześnie minimalizuje koszty i złożoność z punktu widzenia personelu IT. Zapewnia także niski koszt posiadania, ponieważ jest to rozwiązanie hostowane w modelu SaaS (oprogramowanie jako usługa), które nie wymaga infrastruktury ani obsługi technicznej.

 

Usługi i rozwiązania App Shop Manager

 


  • Sprawdzony katalog — wszystkie aplikacje w Katalogu Lenovo App Shop są wolne od szkodliwego oprogramowania i obraźliwej zawartości oraz przetestowane pod kątem prawidłowego działania na tabletach Lenovo.

  • Niestandardowe zarządzanie — App Shop Manager umożliwia firmom wybieranie i usuwanie aplikacji z katalogu sklepu. Użytkownicy mają także dostęp do tysięcy aplikacji do systemu Android z katalogu MobiHand Universal. Do kupienia i pobrania dostępne są tylko aplikacje zatwierdzone przez firmę.

  • Prywatne publikowanie aplikacji w ramach korporacji — klienci korporacyjni mogą przy użyciu rozwiązania App Shop Manager łatwo publikować aplikacje w urządzeniach użytkowników końcowych.

  • Rabaty ilościowe — App Shop Manager daje dostęp do sklepu MobiHand z publikowanymi rabatami ilościowymi.

  • Włączanie i wyłączanie aplikacji — specjalne rozwiązanie MobiHand do zarządzania licencjami umożliwia firmom wyłączanie aplikacji w razie potrzeby. Menedżerowie IT mogą identyfikować niezatwierdzone aplikacje, otrzymywać powiadomienia o ich używaniu oraz usuwać takie aplikacje.

 

Dostępność

 

Sklep Lenovo App Shop jest dostępny już teraz na całym świecie (oprócz Chin) za pośrednictwem Działu Sprzedaży firmy Lenovo.



Czytaj także

Lenovo Thinkpad: tablet dla biznesu

Ostatnia aktualizacja: 02.04.2012 00:00
Tablety to drogie zabawki, które nie nadają się do pracy. Z taką, dość powszechną, opinią próbuje walczyć Lenovo za pomocą najnowszego sprzętu z rodziny ThinkPad - tabletu wyposażonego w system Android.
rozwiń zwiń